Strona główna » Reklamacje

Reklamacje



Reklamacje:

1. Każdy Klient Sklepu internetowego „ZIELONA PASIEKA” jest zobowiązany, także w swoim dobrze pojętym interesie, do sprawdzenia przesyłki podczas odbioru, czy nie nosi widocznych śladów uszkodzenia. Jeśli stan przesyłki sugeruje wcześniejsze otwarcie lub zniszczenie zawartości Klient powinien sprawdzić zawartość przy doręczycielu. Gdy przedmiot okaże się uszkodzony, Klient powinien napisać - razem z doręczycielem - protokół uszkodzenia przesyłki. O nadejściu uszkodzonej przesyłki Klient powinien również poinformować, możliwie jak najszybciej (nie później, niż do 24 godzin), Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA”- telefonicznie lub e-mailem: zielonapasieka@gmail.com . Reklamacje dotyczące uszkodzeń, do których doszło podczas transportu przesyłki, będą rozpatrywane jedynie po wypełnieniu przez Klienta opisanej wyżej procedury, a przede wszystkim po przedstawieniu protokołu uszkodzenia podpisanego również przez doręczyciela przesyłki.

2. Produkty znajdujące się w ofercie Sklepu internetowego „ZIELONA PASIEKA” objęte są gwarancją. Okres gwarancji wynosi zazwyczaj 12 miesięcy, chyba że dołączona gwarancja pisemna mówi inaczej. Część produktów posiada gwarancję producenta lub dystrybutora, co oznacza, że może być ona realizowana tylko w serwisach przez niego wskazanych za pośrednictwem Miodosytnia Zielona Pasieka Piotr Sobuń. Niektóre towary objęte są bezpośrednią gwarancją i serwisem producenta. W takim przypadku wszelkie roszczenia gwarancyjne należy kierować bezpośrednio do producenta, zgodnie z informacjami zawartymi w dołączanej przez producenta karcie gwarancyjnej.

3. Z uwagi na specyficzne cechy towarów żywnościowych Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” stosuje się do Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, z dnia 30 stycznia 2003 roku, „W sprawie terminów zawiadamiania sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową” (Dz.U. z dnia 24 lutego 2003 roku, nr 31, poz. 258). Jako podstawową zasadę „Rozporządzenie” to przyjmuje konieczność niezwłocznego zawiadomienia sprzedawcy o niezgodności towaru z umową, nie później jednak, niż w terminie 3 dni od otwarcia opakowania (dotyczy towarów paczkowanych).

4. Wszelkie wady towaru, nieprawidłowe jego działanie powinny być niezwłocznie zgłaszane w formie pisemnej z dokładnym opisem uszkodzenia na adres: zielonapasieka@gmail.com

5. Klient dostarcza wadliwy towar do serwisu na własny koszt.

6. Gwarancją nie są objęte produkty, które zostały przez Klienta lub osoby trzecie zniszczone, uszkodzone, zmodyfikowane lub były użytkowane w niewłaściwy sposób.

7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi od 14 do 21 dni roboczych, liczonych od dnia jej wpływu do Sklepu internetowego „ZIELONA PASIEKA”. Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” dokłada wszelkich starań, by czas rozpatrzenia reklamacji był jak najkrótszy.

8. W przypadku reklamacji uzasadnionej Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” dostarcza - na własny koszt - brakujące lub wolne od wad towary, dokonuje naprawy uszkodzeń, wymienia wadliwe elementy, zwraca zapłaconą przez Klienta cenę lub proponuje Klientowi odpowiedni rabat. Sposób wykonania reklamacji leży po stronie Sklepu internetowego „ZIELONA PASIEKA” i jest z Klientem uzgadniany.

9. Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA”, stara się opisywać produkty w sposób rzetelny i dokładny. Klient sklepu internetowego „ZIELONA PASIEKA” przyjmuje do wiadomości, że zdjęcia produktów i towarów prezentowane w formie elektronicznej mogą (ale tylko) nieznacznie odbiegać od ich rzeczywistego koloru, kształtu czy wzoru. Różnice tego rodzaju nie są wadą w rozumieniu przepisów prawa i nie mogą stanowić podstawy do dochodzenia przez Klienta roszczeń wynikających z gwarancji lub rękojmi. W razie wątpliwości związanych z cechami lub działaniem produktów można zapoznać się z ich szerszymi opisami w witrynach internetowych producentów lub skontaktować telefonicznie (e-mailem) z obsługą Sklepu.

Należy pamiętać że miód i inne produkty pszczele są produktami naturalnymi wytwarzanymi przez pszczołę miodną. Dlatego np. miód może nieznacznie różnić się zapachem, smakiem i konsystencją co wynika z dostępnej bazy pożytkowej na której znajduje się pasieka. Krystalizacja miodu jest procesem naturalnym świadczącym o dobrej jakości produktu i nie podlega reklamacji ani zwrotowi. Każdy miód krystalizować w inny sposób. Barwa pyłku kwiatowego jest zależna od bazy pożytkowej na której znajduje się pasieka. Pszczelarz nie ma wpływu na te cechy produktu.     

Przed stosowaniem produktów pszczelich należy wykluczyć alergie na stosowane produkty. W razie wystąpienia objawów alergicznych należy natychmiast przerwać kuracje

IV. Procedura reklamacyjna:
1. Klient informuje Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” o uszkodzeniu zakupionego towaru. Z wysyłką towaru należy wstrzymać się do czasu potwierdzenia, które wystosuje obsługa Sklepu.

2. Reklamowany towar Klient wysyła na koszt własny do Sklepu internetowego „ZIELONA PASIEKA” dowolną metodą, pamiętając o należytym zabezpieczeniu przesyłki. Za uszkodzenia powstałe podczas transportu Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” nie bierze odpowiedzialności. Do przesyłki należy załączyć kopię pisemnej gwarancji lub faktury VAT, jeśli taka była wydana.

3. Jeśli warunki niezbędne do pozytywnego rozpatrzenia procedury reklamacji są spełnione Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” przyjmuje reklamację do rozpatrzenia i rozpoczyna proces naprawczy.

4. Jeśli do przesyłki nie zostaną dołączone dokumenty, o których mowa w pkt. 4., Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA”, powiadomi o tym Klienta i będzie oczekiwać na ich przesłanie przez dwa tygodnie, od czasu odebrania przysłanego towaru, nie rozpoczynając procedury naprawczej.

5. Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” zobowiązuje się zakończyć proces reklamacyjny w ciągu 14 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia, bądź - jeśli naprawa serwisowanego urządzenia wymaga sprowadzenia towaru lub części zamiennych z zagranicy - w ciągu 21 dni roboczych.

6. Sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” - na koszt własny - wysyła do Klienta nowy lub naprawiony towar, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej, przesyłką priorytetową. W przypadku nieodebrania przesyłki z przyczyn leżących po stronie Klienta, jej kolejne lub skuteczne dostarczenie odbywa się na koszt własny Klienta.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących procedury reklamacyjnej, sklep internetowy „ZIELONA PASIEKA” oczekuje na kontakt pocztą elektroniczną: zielonapasieka@gmail.com lub telefonicznie: 503 166 445
Adres wysyłki reklamowanego towaru:
Miodosytnia Zielona Pasieka Piotr Sobuń ul.Grunwaldzka 24/5a 82-200 Malbork


 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu